Cand vrei se poate

Ei bine, astazi a fost o zi plina, mai bine zis ieri, pentru ca deja este trecut de ora 24.00. O zi plina ,in mare, cu momente placute , de ce zic in mare parte, pentru ca dimineata am avut scoala...nee colina...neee facultate; in rest a fost totul ok! 

Ok ,de ce a fost asa?

 Pentru ca am avut "ocazia" de a merge cu un prieten, la adunarea Volkswagen Golf, unde chiar nu ma asteptam sa vina atatia posesori de Golf-uri, chiar aducand si cate un prieten, sau prietena, cu ei! Discutii, diagnoze de computer de bord, sfaturi, chiar super ok, o idee super ok. 

Dar aparitia noastra la aceasta "adunare"a fost perturbata, si de aceasta data intr-un mod placut, de noua editie "Seara de carte Brasov"; unde subiectul a fost unul la tinta ! Si anume "EU" , dar nu acel eu ce necesita consiliere, ci un EU ,cu care ne regasim in cartiile citite in ultima perioada. Un eveniment ce ma bucur din tot sufletul ca nu l-am ratat, in totalitate :)) ! Iar partea placuta este , ca dupa acest eveniment , are loc si o iesire ,undeva intr-un loc calm si linistit, cu care sa te umplii de energii pozive. Asadar cand vrei se poate ,sa faci mai multe lucruri,daca gandesti pozitiv, si chiar iti doresti. Pana data viitoare, nu ratati urmatorul eveniment, detalii si cateva poze gasiti mai jos. Cius!!!

Detalii: Seara de carte Brasov












2 comentarii:

  1. Se pare, ca toata lumea s-a simtit bine.... Multumesc si eu pentru seara, care a fos superrrrr!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simtit bine, cred ca a fost putin spus, superb de asemenea! Ce vreau sa iteleaga lumea, este ca acolo, nu folosim niste termeni, wow, stiu eu de elaborati, nu ne axam stricti, dar strict pe carti, e ceva liber la exprimare

      Ștergere




.
Un produs Blogger.

Copyright © / De parca ma cunosti

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger